NIS TREE -  uživatelská příručka

Požadavky uživatelů na služby

Do modulu požadavků na služby je možno nahlížet třemi způsoby. Z pohledu správce (poskytovatele služeb), kterému se zobrazuje řada všech požadavků a je oprávněn s nimi pracovat a řešit. Druhý pohled je ze strany uživatele, který má možnost zadat požadavek a následně sledovat jak bylo s požadavkem zacházeno. Nakonec je to administrátorský přístup, který má právo zapnout/vypnout platnost jednotlivých pracovišť poskytujících služby.
 
 
Nejprve se zobrazí seznam středisek na, poskytující služby. Administrátor má právo pracovat pouze s tímto přehledem.
 
Žadateli se dále zobrazí seznam všech požadavků, které jsou založeny na vybraném oddělení. Poskytovateli se zobrazí seznam všech požadavků příchozích na dané středisko.
 
U aktivních pracovišť má žadatel právo zakládat nové požadavky, přidávat zprávy do přehledu průběhu řešení pořadavku a prohlížet záznamy o průběhu řešení požadavku.
Při zakládání požadavku se vyplní horní část formuláře. POskytovatel při přebírání požadavku datum a čas převzetí v dolní části požadavku.
 
 
Pokud poskytovatel vyplní datum a čas převzetí, změní se v přehledu požadavků stav z režimu "požadavek" na "vyřizuje se".
Pokud na seznamu stisknu [Enter] Průběh, zobrazí se seznam všech záznamů informující uživatele o průběhu řešení požadavku. V seznamu záznamů o průběhů požadavku se zobrazuje také informace o tom, zda byl záznam uživatelem, který jej zadal, přečten nebo ne. Při uzavírání požadavku opět poskytovatel doplní spodní část formuláře.
 
U neaktivních pracovišť mohou uživatelé pouze prohlížet obsah, popřípadě jej tisknout, ale nelze aktivně přidávat nové nobo upravovat stávající požadavky. Záznamy u neaktivních pracovišť slouží převážně jako archív požadavků.
(C) Prosoft Kroměříž s.r.o.      e-mail: prosoft@prosoft.cz