NIS TREE -  uživatelská příručka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Seznam změn a úprav NIS TREE za období: 01.01.2011 - 31.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ve všech programových modulech
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :29.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tisk zemřelých pacientů
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 29.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Seznam zemřelých na daném oddělení:
Hlavní menu -> Kontrola ukončených hospitalizací ->Seznam pacientů podle stavů
a) Zadat období od - do
b) Vybrat zkratky stavů, které se mají sledovat
c) Zobrazí se seznam pacientů, který je možné tisknout (Ctrl-T) nebo exportovat do dbf (Excel) (Ctrl-E).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :25.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Statistika obložnosti podle pojšťoven z pořizováku
 
 
MODUL:
 
Oddělení pro styk se zdravotními pojišťovnami
 
 
 
Požadavek zaevidován: 25.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla implementována možnost výpočtu statistiky obložnosti lůžkových stanic podle pojšťoven z pořizováku za období. Podkladem pro výpočet statistiky jsou lůžkodny vykázené do ZP za jednotlivá IČP a počty lůžek definované pro daná pracoviště v systému přijímací kanceláře.
Zpracování statistiky: Pořizovák -> Statistika -> OLAP -> pojišťovna -> období -> 5-Obložnost lůžkových oddělení.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Konzultace k povinné změně hesla po uplynutí zvoleného limitu
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 25.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V NIS TREE je možno nastavit počet dní, po jejichž uplynutí musí uživatel změnit své heslo. Správce NIS aktivuje tuto možnost pro celý systém nastavením přepínače 'HESLOUT'.
Pokud přepínač má hodnotu 0, jsou hesla uživatelů platná neomezeně dlouho. I v tomto případě však platí, že mění-li si uživatel své heslo, nesmí použít stejné heslo, jako bylo to předchozí (i když v tomto případě by nebyl důvod heslo měnit).
Pokud je přepínač 'HESLOUT' nastaven na hodnotu jinou, než je nula, jsou uživatelé povinni si po uplynutí zvolené lhůty svá hesla změnit.
Hodnota, která je nastavena v přepínači 'HESLOUT' odpovídá počtu dní, po jejichž uplynutí je uživatel povinen si změnit své heslo.
Např.: Přepínač "HESLOUT" je nastaven na hodnotu 365, což znamená, že uživatelé musí po uplynutí 365 dní změnit své heslo.
 
Pokud přepínač 'HESLOUT' nemá číselnou hodnotu (není 0 ani jiné číslo), tedy hodnota je prázdná, nastaví se interval na předvolenou hodnotu - tedy na 60 dnů.
 
Je-li interval pro změnu hesla nenulový, systém archivuje hesla, která uživatel použil po dobu dvojnásobku trvání intervalu.
V praxi to znamená, že pokud by uživatel chtěl použít opakovaně stejné heslo, musí uplynout minimálně dva intervaly (potřebuje 3 různá hesla).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :22.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zobrazení požadavku na RDG vyšetření při zápisu RDG nálezu
 
 
MODUL:
 
RDG modul - RTG, CT, SONO, MR ....
 
 
 
Požadavek zaevidován: 22.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Při zápisu RDG nálezu má obsluha možnost zobrazit žádanku o vyšetření vystavenou žadatelem o vyšetření (F3 -> žádanka). Tato možnost se však vztahovala pouze na žádanky přijaté po síti z jiných oddělení. U požadavků manuálně založených přímo na RDG pracovišti tato možnost nebyla dostupná. Nyní je v případě požadavku manuálně registrovaného na RDG oddělení zobrazen náhled formuláře registrovaného požadavku na vyšetření, aby si zapisující lékař mohl zobrazit detaily požadavku na vyšetření.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :18.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Možnost přidávat nebo upravovat PSČ v číselníku
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 18.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla přidána možnost upravovat PSČ.
 
Číselník se definuje ve "Správce systému > Definice > Seznam PSČ" a následně je využívaný v celé aplikaci. Číselník PSČ byl doplněn o možnost editace, vkládání a mazání záznamu v číselníku PSČ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :17.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Úprava přenášení výsledků vyš. BIO, HEM z archivu laboratoří
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 17.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla provedena úprava přenášení výsledků vyš. BIO, HEM z archivu laboratoří
pomocí klávesy 'F10'. Do textové zprávy se nyní přenáší pouze ta vyšetření, která jsou laboratoří vydávána tiskem. Před úpravou byla přenášena všechna vyšetření.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :16.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Možnost zakázat editaci zkratky lab. vyš. vkládaného do dokumentace
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 16.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do NIS byla implementována možnost zakázat editaci zkratky laboratorních vyšetření vkládaných do dokumentace v katalogu laboratorních vyšetření. Jedná se o vyšetření typu BIO, HEM, NUK.
Správce definic dané laboratoře aktivuje tuto možnost pro daný typ laboratoře nastavením přepínače 'PROPZKRMET' na hodnotu 'ANO'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přihlášení nového uživatele v kterémkoli okamžiku běhu aplikace
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 16.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla implementována možnost zrychleného přihlášení nového uživatele v kterémkoli okamžiku běhu aplikace, bez nutnotnosti odhlášení předchozího uživatele.
Pokud již přihlášený uživatel odchází od počítače a nehodlá provést regulérní odhlášení od systému, spuštěním zrychleného odhlašování je počítač uzamčen až do úspěšného přihlášení nového uživatele.
 
Aktivaci provede správce systému:
- nastavením přepínače pro celý systém 'LOGINOVER' na hodnotu 'ANO'.
- pokud má být provedeno přihlášení stiskem kombinace kláves 'Alt'+klávesa, je nutné definovat ve správci systému -> Uživatelé -> Seznam funkčních bloků NIS - nový funkční blok, jehož vstupním bodem pro spuštění je 'LogUser^makapl'. Klávesu pro kombinaci s klávesou 'Alt' si zvolí správce dle vlastního uvážení. POZOR !! Klávesu 'Alt' je nutné požívat na levé straně klávesnice !!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :02.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přidána funkce pro výpočet data Velikonočního pondělí
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 02.03.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přidána funkce pro výpočet data Velikonočního pondělí ve 20. a 21. století.
vstupním parametrem je rok a výstupním je datum ve formátu RRRRMMDD.
Tato funkce je využita při generování kalendáře na rok v 'Definici dnů služeb'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :28.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Implementace Sazebníku nemocničních léků SZP ČR do NIS
 
 
MODUL:
 
Oddělení pro styk se zdravotními pojišťovnami
 
 
 
Požadavek zaevidován: 25.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla implementována možnost manuálního pořízení Sazebníku nemocničních léků SZP (svaz zdravotních pojištoven) ČR (dále jen Sazebník) do NIS. Číselník slouží pro definci rozšíření seznamu HVL o léčiva, která jsou ZP ochotny nad rámec daný číselníkem HVL hradit.
Definice je přístupná z Oddělení pro styk se zdravotními pojišťovnami z podmenu Číselníky (Sazebník nem. léků SZP ČR).
Definice umožňuje přidávat, opravovat a mazat položky pomocí standardních ovládacích prvků - Ins Nový, F9 Oprav a Del Smazat.
Tento číselník není závislý na čase. Měl by být obsluhou udržována v aktuálně platném stavu. Všechny změny lze libovolně často přenášet do: - aktuálního číselníku HVL
- do aktuálního číselníku léčiv podle názvu
- do aktuálního číselníku léčiv podle generických skupin
Export Sazebníku do aktuálně nahraného číselníku HVL se provede stiskem klávesy F8.
Při exportu je možné vkládat do číselníků pouze nové položky, případně aktualizovat položky vzniklé při předchozích exportech. Pokud by číselník HVL obsahoval položku, která nevznikla exportem ze Sazebníku a má shodný kód s některou s exportovaných položek, pak tato HVL položka nebude exportem ovlivněna!!!
V případě importu nové verze číselníku HVL do systému je také nutné provést export dat ze Sazebníku do importovaného číselníku HVL. V rámci importní porcedury HVL je obsluha dotázána, zda má být automaticky proveden import výše uvedného sazebníku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :22.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Systém tvorby formulářů pro tisk informovaného souhlasu pacienta
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 18.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vytvoření nového systému vytváření a údržby formulářů pro tisk informovaného souhlasu pacienta. Základem je evidence textů, které jsou vkládány do Fastreportové sestavy a následně tištěny.
Evidence obsahuje přehled textů pro aktuální oddělení. Zobrazena je zkratka
textu a název. Po stisku klávesy 'Enter' je možno prohlédnout celý text.
Nový text vložíte klávesou 'Ins', opravu stávajícího textu pak stiskem klávesy 'F9'. Zrušení textu je možné klávesou 'Del'. Zakládání, editaci a mazání lze provádět pouze na odpovídajícím oddělení. Tisk se spouští stiskem klávesy 'F10'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Je možné také zobrazit texty ostatních oddělení a popřípadě je vytisknout. Přepnutí do evidence jiného oddělení se provádí klávesou 'F8'.
Pro tisk, musí být na stanici aktivní tisk pomocí FastReport a v systému musí být aktivní FastReportová šablona 'INFSOU'. V případě, že excistuje více variant tiskové šablony 'INFSOU', zobrazí se před tiskem jejich seznam, ze kterého lze zvolit..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rozšířeno zobrazení BMI na dvě desetinná místa
 
 
MODUL:
 
Lůžkový
 
 
 
Požadavek zaevidován: 22.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Body mass index bude zaokrouhlen nikoliv na celá čísla, ale na 2 desetinná místa. Změna se projeví na všech místech, kde se BMI zobrazuje.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :15.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Implementace BMI indexu do NIS
 
 
MODUL:
 
Lůžkový
 
 
 
Požadavek zaevidován: 15.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Implementován výpočet Body mass indexu (BMI). Podkladem pro tento výpočet je hmotnost a výška pacienta uvedená v osobních údajích. Jsou-li hmotnost a
výška pacienta správně vyplněny, zobrazí se hodnota BMI v dolní části rámečku editačního okna Status praesens.
Je-li hodnota BMI neprázdná a Status praesens se přenáší do propouštěcí zprávy, zobrazí se na konci textu status praesens v propouštěcí zprávě řádek obsahující antropometrické údaje (výška, hmotnost, BMI).
Hodnota BMI rovněž vstupuje do FastReportových šablon pro tisk 1. dekurzu a
dekursu (šablony DEKURSPRV a DEKURS). Správce NIS má tedy možnost využít tuto položku při tvorbě uživatelských variant těchto šablon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :11.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Změna doby, kdy nemocenskou hradí zaměstnavatel
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 11.02.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do evidence pracovních neschopností byla zapracována změna doby, po kterou zaměstnavatel hradí zaměstnanci nemocenskou. Změna je ze 14 dní na 21.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :25.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rozšíření definice ambulance v rámci definice oddělení
 
 
MODUL:
 
Oddělení pro styk se zdravotními pojišťovnami
 
 
 
Požadavek zaevidován: 25.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla rozšířena možnost definice jednotlivých ambulancí v podmenu definice oddělení. Ve formuláři "DEFINICE AMBULANCE PRO ODDĚLENÍ" jsou nově položky 'Vykazovat jako poukaz', 'IČP žadatele' a 'Odbornost žadatele'.
První z výše jmenovaných položek může nabývat hodnoty Ano/Ne. V okamžiku, kdy má hodnotu Ne, další dvě položky jsou neaktivní a definice je v podstatě stejná jako dosud.
V případě, že položka 'Vykazovat jako poukaz' získá hodnotu Ano, je nutno vyplnit ještě další dvěpoložky, tedy IČP a odbornost žadatele. U obou položek je možno využít číselníků. V tomto případě je každý výkon vykázaný na této ambulanci automaticky vykazován jako poukaz s tím, je datum vystavení je rovno datu, kdy byl výkon vykázán. Žadatelem je ten, který je definován pomocí IČP a odbornosti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :20.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přidání DG do OLAP statistiky v pořizováku
 
 
MODUL:
 
Oddělení pro styk se zdravotními pojišťovnami
 
 
 
Požadavek zaevidován: 20.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do OLAP statistiky v pořizováku byla přidána hlavní diagnóza, se kterou byl účet vykázán.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Úprava OLAP statitiky dle ZP
 
 
MODUL:
 
Oddělení pro styk se zdravotními pojišťovnami
 
 
 
Požadavek zaevidován: 20.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do OLAP statistiky dle zdravotních pojišťoven v modulu Oddělení pro styk se
ZP byla přidána položka Hlavní diagnóza.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :18.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Úpravy OLAP statistik v systému plateb
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 18.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do OLAP statistiky v systému plateb byla přidána položka jméno, aby bylo možno vytvořit jmenné sestavy dlužníků.
Ze stejného důvodu byly u typu úhrady N-neuhrazeno eliminovány případy dodatečné úhrady.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :06.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V JIP účtech vykazovat kategorii 1
 
 
MODUL:
 
Lůžkový
 
 
 
Požadavek zaevidován: 05.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do lůžkového modulu na JIP - vyúčtování, byla implementována možnost, aby při vyúčtování výkonů do ZP byla vždy vykazována kategorie K1.
 
Správce NIS aktivuje tuto možnost pro dané oddělení nastavením přepínače 'JIPKAT'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rozšíření možností úprav při vystavování účtu samoplátce
 
 
MODUL:
 
Všeobecné úpravy s dopadem na celý NIS
 
 
 
Požadavek zaevidován: 05.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla rozšířena funkce pro vystavování účtu samoplátce.
Po zvolení pacienta a období pro zpracování se nově objeví dotaz, zda zahrnout pouze aktuální oddělení. Předvolená hodnota je 'Ano'. Tento dotaz umožní určit, zda se má zpracovat vyúčtování za aktuální oddělení nebo za celé zdravotnické zařízení.
Poté se objeví přehled hospitalizací pacienta na aktuální oddělení popř. v celém zdravotnickém zařízení. Zde obsluha pomocí vícenásobného výběru zvolí hospitalizace, které mají být zahrnuty do zpracování.
Po ukončení výběru se zobrazí všechny záznamy, které mají bý zpracovávány. V tomto přehledu lze klávesou 'Enter" na zvolené položce zobrazit její podrobnosti.
Klávesou 'Del' lze ještě odstranit ty záznamy, které nemají být zahrnuty do
zpracování.
Opuštěním tohoto přehledu (klávesou 'Esc') se uzavře výběr a provede se zpracování. Funkce dále pokračuje stejným způsobem jako dříve - tedy formulářem pro vystavení účtu samoplátce.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :05.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tisk 'Předběžné propouštěcí zprávy' na dětském odd. přes FastReport
 
 
MODUL:
 
Lůžkový
 
 
 
Požadavek zaevidován: 05.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Při tisku 'Předběžné propouštěcí zprávy' na dětském oddělení byla přidána možnost tisku pomocí FastReport. Pokud stanice má nastaven tisk pomocí FastReportu, bude tisk automaticky přesměrován na FR tiskovou šablonu. Při využití předvolené šablony nebude z hlediska uživatele patrný žádný rozdíl.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :04.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Definice pořadí materiálu pro tisk výsledků v labor. BIO+HEM
 
 
MODUL:
 
Laboratoř biochemie, hematologie a nukleární med.
 
 
 
Požadavek zaevidován: 04.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do LIS byla implementována možnost definovat pořadí materiálu pro tisk výsledků v laboratoři. Definici lze provést:
Hlavní menu->definice->28-definice pořadí materiálů
Nelze definovat stejné pořadí pro více materiálů. Materiály s nedefinovaným
pořadím se při tisku nadále řadí podle abecedy.
Pokud je provedena definice pořadí materiálů pro tisk, jsou dle této definice řazeny i materály v rámci stejného čísla vzorku při hromadné autorizaci průvodek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mikrobiologie-úpravy OLAP statistiky výsledků vyšetření-FLEX
 
 
MODUL:
 
Mikrobiologie
 
 
 
Požadavek zaevidován: 04.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do statistiky byla přidána položka 'Rok narození' a bylo upraveno pořadí položek podle požadavků.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Požadavky uzavřené dne :03.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Změna názvu v podmenu Tisk 'Dětské teplotky'
 
 
MODUL:
 
Lůžkový
 
 
 
Požadavek zaevidován: 03.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V Podmenu Tisk v 'Dětské teplotce' byl nahrazen název položky 'Údaje por. odd.' názvem 'Dětská teplotka (Údaje por. oddělení)'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pohyb po menu 'Dětské teplotky pomocí číslic funkcí
 
 
MODUL:
 
Lůžkový
 
 
 
Požadavek zaevidován: 03.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Úprava menu v 'Dětské teplotce' tak, aby bylo možno pohybovat se po menu zrychleně pomocí číslic jenotlivých funkcí v menu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Úprava zobrazení historie hodnoty metody v laboratoři BIO+HEM
 
 
MODUL:
 
Laboratoř biochemie, hematologie a nukleární med.
 
 
 
Požadavek zaevidován: 03.01.2011
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byla provedena úprava zobrazení historie hodnoty metody v laboratoři BIO+HEM (v náhledu do archivu nebo při práci s průvodkou v laboratoři):
- Hodnoty byly seřazeny dle data a času odběru.
- Byl přidán sloupec s datem a časem odběru.
 
 
(C) Prosoft Kroměříž s.r.o.      e-mail: prosoft@prosoft.cz